ا
-
اثرات روانی
فراتحلیل مطالعات روانشناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
-
ارتباطات بحران
الگوی کنترل شایعه برای روابطعمومیها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]
-
استراتژی دیجیتال
تحلیل ظهور و افول مدلهای کسبوکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصتها، چالشها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]
-
اقتصاد
سیاستگذاری در صنایع خلاق رسانهای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
-
امر دینی
فراتحلیلی کتابشناختی از مطالعات رسانه دینی و دین رسانهای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 35-62]
-
اندازه اثر
رسانه و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
-
انزوای اجتماعی
مقایسه عوامل جامعهشناختی گرایش جوانان به پیامرسانهای داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]
-
ایتا
مقایسه عوامل جامعهشناختی گرایش جوانان به پیامرسانهای داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]
-
ایران
سیاستگذاری در صنایع خلاق رسانهای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
-
ایسکانیوز
سیاستگذاری خبری خبرگزاری ایسکانیوز [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
ب
-
بازنمایی
مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامههای مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
-
بازیهای ویدیویی
بازیهای ویدیویی: فرصت یا تهدید [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 215-248]
-
برنامۀ شاد مناسبتی
مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامههای مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
-
بینش تمدنی
احصاء و تحلیل دلالتهای بینش تمدنی در سیاستگذاری مطلوب رسانه ملی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
پ
-
پاسخگویی نرم
الگوی کنترل شایعه برای روابطعمومیها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]
-
پیام رسان
مقایسه عوامل جامعهشناختی گرایش جوانان به پیامرسانهای داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]
ت
-
تبلیغات محیطی
نشانهشناسی مؤلفههای سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]
-
تحلیل مضمون
سیاستگذاری در صنایع خلاق رسانهای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
-
تحلیل مضمون
سیاستگذاری خبری خبرگزاری ایسکانیوز [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
-
تلگرام
مقایسه عوامل جامعهشناختی گرایش جوانان به پیامرسانهای داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]
-
تلویزیون تعاملی
نقش تلویزیونهای تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانهای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]
-
تمدن
احصاء و تحلیل دلالتهای بینش تمدنی در سیاستگذاری مطلوب رسانه ملی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
-
تهدید
بازیهای ویدیویی: فرصت یا تهدید [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 215-248]
-
تهران
نشانهشناسی مؤلفههای سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]
ج
-
جامعهشناسی دین
فراتحلیلی کتابشناختی از مطالعات رسانه دینی و دین رسانهای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 35-62]
-
جذابیت جسمانی
رسانه و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
-
جوانان
مقایسه عوامل جامعهشناختی گرایش جوانان به پیامرسانهای داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]
ح
-
حجاب
مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامههای مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
د
-
دانشگاه آزاد اسلامی
سیاستگذاری خبری خبرگزاری ایسکانیوز [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
-
دین اینترنتی
فراتحلیلی کتابشناختی از مطالعات رسانه دینی و دین رسانهای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 35-62]
-
دین رسانهای
فراتحلیلی کتابشناختی از مطالعات رسانه دینی و دین رسانهای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 35-62]
ر
-
رسانه
سیاستگذاری در صنایع خلاق رسانهای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
-
رسانه
سیاستگذاری خبری خبرگزاری ایسکانیوز [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
-
رسانه
رسانه و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
-
رسانه
فراتحلیل مطالعات روانشناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
-
رسانه دینی
فراتحلیلی کتابشناختی از مطالعات رسانه دینی و دین رسانهای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 35-62]
-
رسانه ملی
احصاء و تحلیل دلالتهای بینش تمدنی در سیاستگذاری مطلوب رسانه ملی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
-
رسانههای اجتماعی
تبیین وضعیت حضور شبکههای صداوسیما در شبکههای اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
-
رسانههای ارتباطجمعی
تبیین وضعیت حضور شبکههای صداوسیما در شبکههای اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
-
رفتار
مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامههای مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
-
روابطعمومی
الگوی کنترل شایعه برای روابطعمومیها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]
-
روش پژوهش برخط
تحلیل ظهور و افول مدلهای کسبوکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصتها، چالشها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]
ز
-
زنان
مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامههای مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
-
زنان
رسانه و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
س
-
سبک زندگی
نشانهشناسی مؤلفههای سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]
-
سبک زندگی اسلامی - ایرانی
نقش تلویزیونهای تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانهای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]
-
سوژه زنانه
رسانه و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
-
سیاست گذاری
سیاستگذاری در صنایع خلاق رسانهای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
-
سیاستگذاری خبری
سیاستگذاری خبری خبرگزاری ایسکانیوز [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
-
سیاستگذاری رسانهای
احصاء و تحلیل دلالتهای بینش تمدنی در سیاستگذاری مطلوب رسانه ملی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
ش
-
شایعه
الگوی کنترل شایعه برای روابطعمومیها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]
-
شبکههای اجتماعی
تبیین وضعیت حضور شبکههای صداوسیما در شبکههای اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
-
شبکههای رادیویی و تلویزیونی
تبیین وضعیت حضور شبکههای صداوسیما در شبکههای اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
-
شهر قم
مقایسه عوامل جامعهشناختی گرایش جوانان به پیامرسانهای داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]
ص
-
صداوسیما
تبیین وضعیت حضور شبکههای صداوسیما در شبکههای اجتماعی داخلی و خارجی [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 361-390]
-
صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامههای مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
-
صنایع خلاق رسانه ای
سیاستگذاری در صنایع خلاق رسانهای در جهت رشد اقتصاد کشور ایران [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 35-59]
ع
-
عوامل جامعه شناختی
مقایسه عوامل جامعهشناختی گرایش جوانان به پیامرسانهای داخلی و خارجی: بررسی ایتا و تلگرام [دوره 1، شماره 1، 1402، صفحه 87-112]
ف
-
فراتحلیل
رسانه و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
-
فراتحلیل
بازیهای ویدیویی: فرصت یا تهدید [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 215-248]
-
فراتحلیل
فراتحلیل مطالعات روانشناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
-
فرصت
بازیهای ویدیویی: فرصت یا تهدید [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 215-248]
ک
-
کسبوکار دیجیتال
تحلیل ظهور و افول مدلهای کسبوکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصتها، چالشها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]
-
کسبوکارهای اینترنتی ایران
تحلیل ظهور و افول مدلهای کسبوکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصتها، چالشها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]
گ
-
گروههای اجتماعی
مطالعۀ روند بازنمایی زنان در برنامههای مناسبتی شاد تلویزیون در دورۀ زمانی 1395 تا 1400: حجاب و رفتار زنان میزبان و مهمان [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 91-122]
م
-
مدلهای کسبوکار
تحلیل ظهور و افول مدلهای کسبوکارهای اینترنتی ایران در بازه 5 ساله (1395 تا 1400): فرصتها، چالشها و راهبردهای دیجیتال [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 249-292]
-
مدیریت بدن
رسانه و مدیریت بدن زنان؛ یک مطالعه فراتحلیل [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 155-180]
-
مصرف
نشانهشناسی مؤلفههای سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]
-
مصرف رسانهای
نقش تلویزیونهای تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانهای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]
-
مطالعات روانشناختی
فراتحلیل مطالعات روانشناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
-
مطالعات فرهنگی دین
فراتحلیلی کتابشناختی از مطالعات رسانه دینی و دین رسانهای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 35-62]
-
معنای صریح و ضمنی
نشانهشناسی مؤلفههای سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]
ن
-
نشانهشناسی
نشانهشناسی مؤلفههای سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 181-213]
-
نظریه استفاده و رضامندی
فراتحلیل مطالعات روانشناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
-
نظریه کاشت
فراتحلیل مطالعات روانشناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
-
نظریه وابستگی
فراتحلیل مطالعات روانشناختی در حوزه رسانه [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 293-326]
و
-
وی. او. دی
نقش تلویزیونهای تعاملی در سبک زندگی اسلامی ایرانی، با تأکید بر تحول سبک مصرف رسانهای [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 123-154]
ه
-
هوش مصنوعی
الگوی کنترل شایعه برای روابطعمومیها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]
ی
-
یادگیری ماشین
الگوی کنترل شایعه برای روابطعمومیها با ترکیب پاسخگویی نرم و یادگیری ماشین [دوره 1، شماره 2، 1402، صفحه 327-360]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد